emelielina

Alla inlägg under maj 2013

Av Emelie Sjöberg - 31 maj 2013 08:01

Men tja.
Om tio minuter ska jag cykla ner till Hedvalla.
Lilla dm. Ska hjälpa till i längdhoppet. Yaay.
Efter skolan ska jag till badet med en kompis. Sedan vi sju/åtta ska jag på fest. Eller ja typ en tjej kväll <3

Av Emelie Sjöberg - 29 maj 2013 07:17

Hejsan
Idag ska vår klass gå till vår nya skolan och få träffa klasserna vi ska gå i nästa termin.
Jag ska gå i 7C.
Jag vet inte riktigt om jag gillar den klassen. Jag vill inte ens gå på den skolan. Åhh.
Ska börja göra vid mej nu.
Ses.

Av Emelie Sjöberg - 28 maj 2013 07:34

Tjänas tjänas.
Skola idag sm vanligt.
Spanska nu på morgonen. Blä.
Sen vet jag inte mer vad vi gör idag.
Ingen kyrka idag heller. :(
Nu måste ja klä på mej.
Ses

Av Emelie Sjöberg - 27 maj 2013 21:54

Hallå ja.
Haft en riktigt kul dag. Vid fyra drog jag till badet i Bjuv.
Var inte med någon när jag gickmdit. Efter ett tag var jag med Robin och Jonte. :D
Det var jätte kul.
Är sjukt trött nu. Haha. godnatt


Av Emelie Sjöberg - 26 maj 2013 16:44

Som dem flesta vet ändrat morsdag.
Har därför varit hos min mormor. Vi har inte direkt firat något.
Men ja. Jag kan skriva här istället för på Facebook som alla andra gör.

Grattis mamma på morsdag. Jag älskar dej. Tack för att du gav mej livet. Största gåvan du någonsin skulle kunna ge mej. Tusen tack. Du är värd allt, du betyder mest för mej! Du är vid min sida när jag behöver dej. Tack mamma!

När vi kom tillbaka till Bjuv cyklade jag till Ica möte upp Jonna. Min fina bästavän. Vi drog ner till Hedvalla kollade på en fotbolls match. Efter det köpt vi godis och gick hem till mej startade en film. Nu här hon hemma. Vi har känt varandra exat en månad idag. Du betyder väldigt mycket för mej. Riktigt glad över att jag fick lära känna dej! Du är något av det finaste som hänt mej. Jag älskar dej. Tack för att du alltid ställer upp för mej! Tack för att du finns.

Av Emelie Sjöberg - 25 maj 2013 23:48

Helt otroligt dag. Pinkparty.
Fick gå genom alla folk för att hitta mina vänner. Frågade alla om de kunde bala två steg så jag kunde gå förbi och hitta min 'familj'. Kom fram. Yaay. Skrikit, hoppat, allt.
Grymt kul. Älskar er.

Av Emelie Sjöberg - 25 maj 2013 15:38

Tjänis tjänis.

nu har jag nästan städat klart. Jag har gjort en rosa slinga i mitt hår en i Tildas och dipdye i Fridas. 

Det blev nöjda. Vi gjorde ju rosa för PinkPartyt. 

Vi drar inte nu men detta får vara mitt sista inlägg för idag tror jag. 

 

 

       

Av Emelie Sjöberg - 25 maj 2013 13:17

Hej hallå Emelie nu. 

Måste städa mitt rum. blä. jag som känner för att rita. sadface.

Går var jag på disco i Ekeby med Christina, Melida och Isabella. ganska kul förutom att alla drog iväg med Christina så jag blev själv. 

Ikväll är det PinkParty som gäller. det blri jag och syster. mamma skulle egentligen med med biljetterna är slut.   

det blir väl att träffa kompisar där också. 

skriver nog ett inlägg innan jag drar.

 

Every night in my dreams I see you I feel you. I love you   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards