emelielina

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Emelie Sjöberg - 2 maj 2013 21:24

Gokväll min damer och herrar. Haha. Jag har fixat mitt hår. Yaay. Nu är jag mer blond. Vit choklad. Faktiskt nöjd. Har dock fortfarande lite röda pigment kvar. Men mycket ljusare är det nu. Städade klart mitt rum innan. Lite drygare idag än vanligt vis. Men det är mitt eget fel för att jag höll på med min dator lite för mycket. Efter jag då var klar med mitt städande åt jag lite med min mamma och min syster. Älskar er. Efyer det frågade jag mamma om hon orkade och ville lägga i färg i mitt hår. Svaret blev ja och nu är jag ju blondin. :D

Av Emelie Sjöberg - 2 maj 2013 14:38

Hej, hej slutade för en timme sedan. Idag har jag inget speciellt planerat, måste städa det ser helt kaos ut på mitt rum. har saker över allt. Senare ska jag bara ta det lugnt kanske ring pappa om han orkar prata, fixa lite med min blogg. 

Vad som jag måste göra är:

 

-Plocka undan från golvet

- Lägga in mina ny tvättade kläder. 
- Dammsuga
- Damma

Så här ser det ut nu..

Av Emelie Sjöberg - 2 maj 2013 09:17

Godmorgon. Sitter i skolan blev precis klar med historia provet. Tror att det gick ganska bra. Nöjd. Drygt att behöva vänta på de andra som ska bli klara. Vi hade 90 minuter på oss. Det är 35 minuter kvar ungefär. Tur att vi fick sitta med mobilen.

Ovido - Quiz & Flashcards