emelielina

Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

skolmys, minigolf, träning

Av Emelie Sjöberg - 9 juni 2014 23:34

Hej hallå!
Dom två sista lektionerna idag hade vi dubbelsvenska å då hade vi lite mys mä kakor godis läsk å sånt.
Vi kollade på filmen "the millers". Den var riktigt bra. Eller ja än så länge, vi har inte sett hela.

Efter skolan cyklade jag å Robin hem till mej vi gjorde inte särskilt mycket.

Vid sex hämtade de mej å vi åkte till Helsingborg å spelade minigolf. Jag var inte mä men det var vväldigt trevligt ändå.
Robins mormor Siv bjöd sedan på glass. Nomnom.
Vi käkade McDonalds när vi kom hem.

Helene körde mej hem sen å då skulle jag jogga. Men jag hade ju ätit ganska nära in på å fick verkligen jätte ont i magen. (mjälthugg).
När jag kom hem körde jag lite träning i trädgården. Ca 40 situps, 15 squats (tror jag det heter) å sen joggade jag lite till. Jag är besviken över att jag inte fick ta slut på mej ordentligt efter jag gick sista biten å kortade av rundan pga magen.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Sjöberg - 28 juli 2014 21:31


Haj halloj! Min moster tjataräpå mej om att blogga. Så här kommer ett inlägg. Idag spelade jag en cup i Ängelholm. Ängelholm outdoor heter den. Laget jag spelar i ett lag som heter röa hossor. Vi vann två, spelade lika en (fast förlorade på str...

Av Emelie Sjöberg - 16 juli 2014 16:26

Tjabba tjena! Jag å Robin är hemma hos honom å vi har precis kollat klart Alvin å gänget. Den gick på ettan. Dagens planer: Packa om in för Eksjö Köpa kex äta ...

Av Emelie Sjöberg - 15 juli 2014 13:03

Jag å Robinvaknade för typ tio sen! Så otroligt skönt att kunna sova så länge! Inga planer för idag, tror jag! Kommer kanske ett litet inlägg senare! ...

Av Emelie Sjöberg - 14 juli 2014 23:11

Litet inlägg bara för att ska faktiskt försöka få till lita såna här då å då. Jag å Robin ska se Harry Potter och de viset sten. Jag kommer inte ihåg den efter som att vi såg den 22 november. Vi blev tillsammans den dagen under den filmen. Hihi....

Av Emelie Sjöberg - 13 juli 2014 16:42

Hejsan, jag har fått nya målvaktskläder, igen..  Sen så har jag (mamma å pappa) köpt lite nya kläder till mej å Frida..   börjar mä min saker:   Gina 49 kr storlek m   Gina 149 kr storlek 36       Stadium 50 kr storlek s   ...

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards