emelielina

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emelie Sjöberg - 23 augusti 2013 16:59

Hej hopp,
Hr gått en vecka i skolan nu. Helt underbar vecka.
Ny skola, ny klass, nya lärare.
Allt är as bra på skolan.
Idag var vi på badet mä klassen å 7a.
Jag simmade å blev klart först.
Sedan var jägmästare Micka, Isak å Sebbe.
Det var jätte kul.
Om en å en halv timme ska jaga Christina till bade för där är beach party :D

Blekt håret btw

Av Emelie Sjöberg - 13 augusti 2013 19:11

Hej hopp jag är totalt uttråkad så nu jävlar ska det bloggas.
Jag har gjort massa grejer nu när kag inte bloggat.
Fiskat kräftor, badat, grillfest, stenbrottet, mysdag mä Jonna, spelat innebandy allt.
Jag ska fortsätta mä innebandy btw
Jag lägger upp en massa bilder bara
Tre dagar i mä grabbarna från Bille
Två i bille en i bjuv
D

Av Emelie Sjöberg - 5 augusti 2013 09:59

Jag hittar inte tid till att blogga. Därför blir det väldigt lite inlägg.
Jag har haft fyra otroligt bra dagar nu i rad.
Mysdag med Jonna i Kågeröd
Vi lagade pizza, åt kladdkaka å fiskade kräftor. Allt var perfekt.
Dom tre andra dagarna har det varit Eskils cup. Jag å Jonna var där tillsammans två av dagarna den tredje var jag där själv mä André' familj.
Dom kom mä i A-slut spel men åkte ut i straffar..
Vi stannade ändå resten av dagen å kollade bik. 98:orna åkte osså ut på straffar. Men 00:orna av hela cupen!

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards