emelielina

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Emelie Sjöberg - 24 maj 2013 14:33

Heejhopp allihopa. Emelie har glömt sin iPad hos mig så ja tänkte skriva ett blogginlägg! Haha det var första gången jag skrev blogginlägg om någon vill veta. Men Jaha. På söndag är det 1 månad med min fina älskling! Du är världens finaste glöm inte det. Jag skulle igentligen på ekebydiscot men NEEEJ någon jävel har smittat mig så nu är jag sjuk.. HAAATAR FOLK SOM SMITTAR MIG.
Men jaja kommer säkert fler disco. Känner mig som en riktigt bloggare nu asså. Jag känner mig så wow uttråkad . Så kika gärna mig : jonna2000 . Jag gillar ordet wow. Fråga mig inte varför , vill inte svara på frågor. Hatar frågor . Det ställer man barA i skolan. ÅH nej jag skojade jag älskar att svara på frågor.... JAG HATAR ORDET HEHE om ni nu bryr er då. Ojoj nu tror ni säkert att jag e konstig men det e jag inte. Ooooh hatar denna dagen. Värsta i hela mitt liv. Den skulle bli perfekt men nej en jävel har förstört allt.. Den som smittade mig kan fan dra åt helvete. Åh hatar dej. Inte för jag vet vem du e men jajajjajsjja. Men puss hej jag älskar dig Emelie <3 //Jonna

Ovido - Quiz & Flashcards