emelielina

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Emelie Sjöberg - 10 maj 2013 20:28

Hallå.
Nu är vi i Kågeröd. Har ätit. Sprungit ut en gata bort för att Jonna behövde internet.
Jonna tog min mobil och jag anföll henne. Hehe. Slutade med att Jonna dog i garv. För att hon trodde att någon fes. Vi alla började skratta för att hon sa ordet tutte. Sedan anföll jag henne igen. Älskar er!

Av Emelie Sjöberg - 10 maj 2013 12:55

Det blev badet. Jag vet inte riktigt om några fler än jag, Jonna och Steffi skulle med. Eller jo, min syster och hennes kompisar ska ju också med. Fast jag tar bussen in dit och de cyklar. Jag ska först till Steffi. Sen vet jag inte om vi får skjuts dit, går eller lånar hennes brors cykel. Lite senare ska vi till Kögeröd, till Jonna. 

Har nästan packat klart nu! 

Bilder jag lagt upp tidigare men hade inga fler på oss på datorn.   

   

 

Av Emelie Sjöberg - 10 maj 2013 10:51

Godmorgon som sagt.. Idag ska jag till Billesholm igen! Men idag ska jag sova i Kögeröd. Hos Jonna. Vet inte om Steffi också ska sova där. Tror det inte säkert. Innan jag ska dit iallafall ska jag städa mitt rum. Måste ju packa också. Tror inte att jag ska ta täcke och såndant med mej. Min syster ska också till Billesholm idag. Fast hon ska bada. Fy fan vad kul. jag vill också bada, ska fråga om Jonna och Steffi kanske också vill bada!  

HAhah hittade en riktigt söt smile,  
Lite bilder från de dagar vi kollade på fotboll. 

 

                   

Ovido - Quiz & Flashcards