emelielina

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Emelie Sjöberg - 24 juni 2013 22:42

MEN TJA.
Hade ju först en dö tråkig dag men sedan hände ett mirakel. Jenniefer smsade mej.
Frågade om jag ville med till Klippan. Jag tvekade lite. Men så blev det att jag följde med henne. När vi kom hit gick vi först till Netto. Sedan hängde vi bara runder där. När Jenniefer tränade var jag med Steffi.
Vi var på sågen.
När vi kom hem stack vi till Hyllinge. Yaaaaay. Vi badade där för första gången! Riktigt skönt i vattnet. Det låg en kund vagn i vattnet. Jenniefer var först i. Hon ställde sig på den hoppade med den närmre bryggan så att jag seda kunde ställa mej upp på den. Vi visste inte hur djupt där var.
Vi klättrade på på en stege. Jag klättrade inte ändan upp men det gjorde Jenniefer. Hon tog tag i repet till någon sak, svingade den så att jag fick tag i den. Hon skulle egentligen hänga sig i dej å hoppa ut i vattnet men ingen av oss vågade..
Det var grymt kul.
Tack för idag alla;*

Av Emelie Sjöberg - 24 juni 2013 12:19

Hej, som det står i rubriken 'dö tråkig dag'. 

jag har inget att göra. Jag skulle egentligen till Kågeröd med eftersom att en av dom jag skulle vara med inte tycker om mej så blev det inte. 

blä. har tråkigt. får väl städa idag eller något. 

hejdå. 

 

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards