emelielina

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Emelie Sjöberg - 14 juni 2013 12:32

Sommarlov, 

Så jävla skönt att det äntligen är sommarlov. 

Det var fyror, ettor å fklass som höll i avslutningen, vi sexor satt på stolar framme vid dem. 

När rektororna började snacka blev jag allt mer nervös. Jag var näst sist utav alla dem i vår klass. När jag tog emot rosen sa rektorn 'lycka till i framtiden allt kommer bli bra, vi kommer sakna dej' hon sa olika till alla.

vi slutade halv elva för att vi hade mer att prata om eftersom att det var vårt sista år på skolan å för att vi tog en bild alla tillsammans. 

jag kommer sakna er alla så otrotligt mycket! sjukt att vi måste delas upp såhär, kommer att sakna vissa mer än andra,   

 

när vi kom hem väntade Frdia på oss. lite senare kom Tilda, vi gick ut i trädgården tog bilder på varandra. sedan drog vi ner till kebabhouse å åt. 

nu sitter vi här å ska snart packa åt mej

LÄGER I KYRKAN IDAG YAAAY TAGGA TAGGA TAGGA 

     

 

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards