emelielina

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Emelie Sjöberg - 18 juni 2013 22:49

Har inte skrivit något på två dagar eftersom att jag gjort annat, jag tältade igår till idag med Isabella å Pelle.
På dagen cyklade jag å min mamma till hyllinge, sedan cyklade jag å några kompisar till Billesholm.
Var riktigt trött på natten, somnade först, det har nog aldrig hänt förr :O
Idag när jag, Izza å Pelle satt å åt cyklade Anton å André förbi i gatan jag bor på två gånger sedan när vi var å packade ihop tältet kom dom dit, de frågade oss om vi ville vara med som. Vi packade alla Izzas saker efter det drog vill till badet där jag till ägnat hela dagen, nu på kvällen var jag å Isabella hemma hos henne å spelade Badminton, hon suger.
Ska kanske ut till min syster å hennes kompisar som ska tälta å se så att dom är ok.

bilderna har varit med tidigare för att jag inte hade några andra på min iPad.. 

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards