emelielina

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Emelie Sjöberg - 22 juni 2013 22:46

Hej, eller ja godkväll. 

Sitter hemma hos mej med Maria. 

I morse ringde Jenniefer frågade vilket tåg vi skulle ta till Ängelholm. vi tog det 1317. Var där 1408.

När vi kom dit gick vi direkt till staranden såg att vattnet var svart färgat. De få människor som var där tittade på oss precis som att man inte fick lov att bada där..  Vi gick upp igen för att vi blev helt grusiga av vattnet. vi gick en bra bit där ifrån där var vattnet mycket finare. vi badade lite där. Ringde  Anton, vi frågade om dom ville komma ner. dom hade tydligen varit där men inte sett oss. vi sa att dom skulle komma till glass kiosken då skulle dom äta. vi gick upp i en liten skog å klädde om. då hör jag bara någon som ropade: 

Emelie? 
jag: vem är det?(konstigt mörk röst)
den: Anton. 

Jag: vänt akom inte vi klär om. 

 när vi var klara gick vi ut till dom. sen ringde Maria. jag beskrev vägen för henne. sedan kom hon efter ett tag. Vi gick runt lite. sedan drog vi ner till stranden. 

då fick jag ett sms av Anton där det stod: 

Vi ska spela Brännboll nu :( :( <3

Vi badade ungefär 40 minuter sedan gick vi bort till en brygga. vattnet där var inte så fint. men jag å Jenniefer badade ändå. Maria fotade. 

vi höll på att missa tåget hem men det gjorde vi inte . yaay. 

när vi var hemma i Bjuv köpte vi pizza

orkar inte skriva mer nu måste vara lite social.. 

#poss #haj

           

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards