emelielina

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Emelie Sjöberg - 20 juni 2013 22:23

God kväll ;)
Jag sov ju över hos Jenniefer igår. Vi gick upp klockan nio eftersom att vi skulle hinna göra allt. Vi hann göra otroligt mycket. Tiden gick riktigt sakta. Så drygt. Vi åt, klädde om, tvättade oss, borsta tänderna. Å tiden kändes som tre år
Vi bestämde oss för att dra ner mot stationen även om tåget inte gick än.
Jag kom på att vi glömt att ta med oss dricka. Jag cyklade hem å hämtade.
Det fanns ett tåg som gick tidigare men det missade vi på grund av det.
Vi satt där å vänta.
Det cyklade förbi en konstig snubbe som sedan cyklade tillbaka till oss å började snacka med oss.
Han: tjena tjejer ska ni till stranden?
Vi: Ja det ska vi
Han: jag med, det Helsingborg eller?
Jenniefer: Nej Ängelholm
Jag: Råbocka
Han: vad sa du? Råbocka?
Vi: ja, en camping
Han: jaha jag tänkte cykla till stranden i Helsingborg.
Vi: Ok hejdå
Tio minuter senare kom tåget
När tåget skulle stanna föll Jenniefer över en plats. Några killar började skratta lite.
Vi hittade inte till där vi skulle ta det andra tåget så vi ficl fråga en man. Han hjälpte oss.
Tåget till Ängelholm var dö trist.
Det var bara jag å Jenniefer som snackade. Pinsamt..
Sedan fick vi gå en bra bit till stranden från stationen.
Dom vi skulle vara med möte upp oss.
På standen var det ganska kul. Vi badade tre gånger.
En av killarna drog vid tre så då blev det tråkigare för att jag inte hade någon att snacka med:(
Pappa å mamma hämtade oss för jag hade till slut riktigt jävla tråkigt.
Jag har bränt mig.. :'(
Nu på kvällen vid nio drog jag å Jenniefer till Hyllinge på våra cyklar det tog oss bara tio minuter. :D

 


Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards