emelielina

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Emelie Sjöberg - 2 juni 2013 19:45

orkar inte skriva hej. så ja.. 

drog till badet inna idag vid tolv kanske. det var rätt kallt efter ett tag. 

drog hem två. var där med min syster och Moa.

efter det cyklade jag förbi Isabella och frågade om hon ville med dit senare med mej och Tobbe. Hon orkade inte bada. så träffade vi Tobbe vid varagårds skolan istället. vi satt bara på en hålltplats där. när vi suttit där 40 minuter, kanske. så gick vi till ica och köpte kakor och läsk. nomnomnom. vi kastade in en fisk i pant rummet. tivoli parken var nästa ställe vi var i. Vi gick egentligen dit för att Isabella ville sjunga. istället stod vi och tramsade. hihi. Tobbe drog hem 1815, då vi också begav oss hem. nu sitter vi här och gör ingeting. 

någon som vill ses? 

kik: Emeliiiiiiiie

 

 

Av Emelie Sjöberg - 2 juni 2013 09:54

Godmorgon. Jag känner att jag är kass på att skriv. Ibland orkar jag inte. Ibland finner jag inte tid. ÅHH. Måste bli bättre på det.
Idag ska jag nog till badet trots att jag bränt mej. Det är inte så soligt idag. Eller så ska jag fråga Jonna om hon vill göra något. Saknar henne riktigt mycket.

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards