emelielina

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Emelie Sjöberg - 12 juni 2013 21:07

Som det står som rubrik. världens bästa skoldag.

direkt på morgonen gick jag till den andra sexan för att hjälpa till med att göra om femmorna till innebandyn.

min hjälm var sönder så Emil fick åka hem å hämta sin så att jag kunde ha den. tusen tack. 

Lärarna mot elverna. alla sexor då.

kvart i nio samlades vi i idrotthallen, värmde upp. 

Matcen slutade 1-2 till elverna   

Efter matchen var det brännboll som gällde den vet jag inte hur det gick på för jag var inte med, 

när allt var slut hade vi rast. efter rasten gick vi till badet var där någon timme, fritt hela tiden. 

halv ett gick vi där ifrån för att gå till pizzerian. 

Alla kädade pizza men eftersom att jag inte tycker om det åt jag en sallad, jag smackade ändå lite av Isabella. 

riktigt grym dag.

Tack för alla år alla, jag förstår mej inte på alla men tillsammans är vi en grym klass.       

 

                    

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards