emelielina

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Emelie Sjöberg - 24 maj 2014 21:28

Amen hallå allihopa!
Idag har jag bara chillat hos Robin. Vi vaknade typ tio i elva å skulle till familia mä Helene å Marcus. Marcus å Robin skulle köpa shorts. Jag hittade en asfin bikini å en asfin tröja. Tröjan sa Robin att han skulle köpa till mej i halvårs present men nix han är snål ;). Vi skulle ta mä oss McDonalds mat hem för Robin hade ett presentkort där. Han köpte en milkshake å en paj åt mej å han åt kycklingbitar å pommes å nåt annat kanske. Minns inte. Kvart i två var det Sverige mot Ryssland. Sjukt dålig match. Ryssland vann mä 3-1.
Sen efter det gick vi ut å kollade klart Harry Potter 7 part 1. Den var väl bra.
När den var slut skulle vi äta. Vitåt hamburgare.
Vi gick in å kollade lite hockey å då ringde mamma som trodde att jag dött för att jag inte hört av mej på hela dagen.
Jag å Robin cyklade hem till mej å sen pkte vi en runda i mammas nya bil tillsammans mä Moa å Frida!
Jag duschade. Sen cyklade vi tillbaka hit å nu kollar vi fotboll. Ska nog göra kladdkaka.
Ha det gött, kommer kanske ett inlägg till idag. Bild på Marcua längst ner.

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards