emelielina

Alla inlägg den 20 maj 2014

S&S

Av Emelie Sjöberg - 20 maj 2014 22:34

Skolan & stranden!
¡Hola!i
Vi började skolan 08.15 som vanligt. Vi hade svenska å sen So. På svenskan gick viggenom parti å sånt för vi skulle rösta Eu-valet på en bit av So:n. Vad jag röstade på skriver jag inte här. Men jag gjorde som mamma sa: ta bara någon i högen!
På So:n efter valet gick vi genom ett häfte om kristendomen som v i jobbat mä. Sen hade vi rast. Inget speciellt. Engelskan pluggade jag in för ett prov vi har på torsdag. Matten pratade å gick vi genom ett prov vi har imorgon å ett på fredag.
Lunch, jag åt fiskgratäng mä Robin å Jonte.
Bilden ritade jag på. Jag hade glömt idrottskläder till mitt elevens val. Men jag kastade först lite spjut men det var för varmt ute så jag gick in igen. Där inne spelade jag å Arlinda innebandy, eller jag vi passade mä klubbor å boll.
Jag fick sluta tidigare.

Stranden mä kyrkan. Vi cyklade hem (jag å Robin) han cykla till sig å jag till mej. Jag packade min saker å tog på min bikini å klädde om.
Vi fiskade räkor på stranden å grillade å badade (jag, Frida).
Nu ska jag plugga.
Ha det gött haaj.

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards