emelielina

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Emelie Sjöberg - 19 maj 2014 20:11

Idag har jag å Robin städat eller ja rensat hans rum. Vi börjar de nere i hyllerna. Ni kommer se det på bilderna som kommer där under sen. Vi var så dumma att vi inte tog bild innan vi började. Det var i alla fall riktigt dammigt å helt kaos å massa skit som skulle slängas. Jag satt på golvet å Robin i sängen jag tog ut sakerna i hyllan å frågade "ska du ha detta" var det ett ja la jag det på golvet om ett nej kastade jag det i en sopsäck.
Det tog lång tid. Vi städade även hyllan på väggen å ovanför dom andra hyllerna. Svårt att förklara men ni ser på bilderna som sagt.
Vid halv frya åkte vi hem till hans mormor mä Filip, Marcus å Elin (Robins bröder å Filips flickvän). Vi käkade pannkakor. Riktigt goda!
Sen gick jag å Robin hem å fortsatte städa!

Nu sitter vi å kollar Sverige allihopa här hos Robin!

Av Emelie Sjöberg - 19 maj 2014 10:26

Tjolahopp!
Jag å Robin vaknade vid kvart i tio.
Vi har alltså inte hunnit göra nåt, han ligger just nu å spelar något konstigt spel på hans mobil. Innan jag gick upp på toa tog vi några, ganska många bilder tillsammans.


Så där nu har vi ätit.
Vi åt höhö kakor å drack oboy eller havre choklad mjölk.


Anledning till varför jag skrev älskar måndag så är det på grund av vår studie dag. Så jag älskar alltså inte alla måndagar.

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards