emelielina

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Emelie Sjöberg - 27 april 2013 22:54

Rolig dag med pappa och syster. Kollat fotboll på tv. Ätit ute. Sedan var jag med några vänner. Fick ett sms som gjorde mej riktigt jävla glad. Och nu sitter jag snackar Skype med Pelle. Kränger godis och dricker pepsi.:D
Ska skryta lite om hur 'fina' teckning. Hade ingen annan bild. (Y

Av Emelie Sjöberg - 27 april 2013 10:36

Godmorgon. Mamma jobbar idag tills imorgon. Så tänkte jag, Frida och pappa åka till Citycross och handla godis.   Vi är ju såna tjockisar. Inget speciellet att göra idaag så ska nog bara vara hemma med Daddi.   

Just nu går Frida runt och städar lite. Och jag sitter bara vid hennes dator, och kollar runt lite. Har världens bästa lilla syster, och vackraste. Älskar dej.   

 

 

 

Min varckara syster

 

MIna fina pappa. 

Av Emelie Sjöberg - 27 april 2013 00:17

Hej, ett natt inlägg. Idag har jag varit i Billesholm med Isabella. Vi skulle dit för att kolla fotboll. När matchen var slut var det en timme tills vår buss gick, vi stannade med Steffi och Jonna. Vi gick och åt pizza. Har aldrig tyckt om pizza men det var rätt ok idag. Efter vi hade ätit köpte vi tuggummi. På väg till skolan var vi lite knasiga. Men det var grymt kul. På skolan skulle vi träffa Cim, Max, Emil och någon annan kille. Vi spelade fotboll. Lite små kul. Jag och Isabella tog bussen hem igen vid tio. Dagen har varit grym. Lärt känna Jonna. Det var roligast av allt.

Om ditt hjärta nån gång brister lag det då med Karlssons klister. ~
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards