emelielina

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Emelie Sjöberg - 21 april 2013 21:30

Riktigt jävla grym dag. Cyklat till Billesholm med Arbresha för att vara med Max & Cim. Vi gjorde inte så mycket, det tog trehundar år för dem att komma och möta upp oss. Vi gick och handlade något att dricka. Sedan gick vi typ igenom hela Billesholm. När Max skulle äta gick Cim hem till sig för att hämta en fotboll. Medans han gjorde det satt jag och Arbresha bara ner på en gräsmatta. Det tog inte så långtid för Cim att hämta bollen. När han kom tillbaks spleade vi lite fotboll. Efter Max ätit kom han och vi spelade även då fotboll. Jag och Arbresha är bäst på att få ner bollen i bäcken. Hihi. Grym dag.   

 

 

Masserade också både Max och Cim.. 

Av Emelie Sjöberg - 21 april 2013 10:17

Godmogon! Inatt gick jag in till Frida och Moa bara för att sitta där. det slutatde med att jag somnade där också. Det var riktgit mysigt. JAg vaknade av att dem satt vid Tv:en och skrattade, jag ttrodde att de var på mitt rum. Jag gick upp så tittade vi lite på Peter Pan. Sedan gick vi in på deras erum igen, slogs lite på skoj, Frida och Moa killade mej. Idag ska jag och Arbresha cykla till Billesholm.   

 

 

 

MOA :*

 

Mina fina 'modeler' 

 

Så här fint sov vi. 

 

KRIG

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards