emelielina

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Emelie Sjöberg - 24 april 2013 20:28

HEMMA!   Tränings värk..   

Igår och idag har jag och Isabella varit ut och tagit lite bilder på kultur och natur.   

Kanske inte men lite blommor och sådant. Idag var vi bara på ett ställe men vi var med Lulzim och Aulon. Sjukt kul. 

 

 

           

 

     

Av Emelie Sjöberg - 24 april 2013 15:20

Dagen började med Kemi. Där vi skulle blanda pulver med ättika, jod och rödkålssaft. Det var bara jag och Arvid i vår grupp idag för Melida var sjuk. Vi satt på samma bord som Isabella, Tishan, Linnea och Albina. Sist idag hade vi trä slöjd där vi ska typ göra om något till något nytt eller bara finare. Roligaste trädsjöldslektionen någonsin. Jag är tydligen bra på såna saker. Vilket jag inte visste. Jag, Isabella och Isak ska gör om en lådbil till en finare och laga den lite. Vi ska ha två sätten istället för ett som det bara var. jag rev ner det gammla sättet. Med lite extra våld..         

 

 

 

 

 

 

                             

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards