emelielina

Direktlänk till inlägg 27 juli 2013

Underbar dag

Av Emelie Sjöberg - 27 juli 2013 12:22

Tjena tjena
Tänkte berätt om min går dag.
Jag tog tåget in till Helsingborg 14;17 med Kevin å Jonte.
Först gick vi å kollade på karusellerna. Sedan fick vi till stranden. Eller ja till havet för vi gick inte dit där det var sand. Våra skor å min väska gömde vi mellan några stenar innan vi klättrade ner till vattnet. Vi hade inte bad kläder så vi bara kände på vattnet.
Jag hade korta shorts å därför stannade jag i vattnet.. Mindre positivt för det började komma båtar in mot stranden å vågorna blev större. Slutade med att hela min rumpa var blöt
Vi gick tillbaka till festivalen. Jonte å Kevin köpte varsin socker munk. Dom hade en tävling, den gick ut på att man skulle äta den utan att slika sig runt munnen förens mann hade tuggat upp hela. Den som förlorar skulle köpa en ny munk åt den andra. Båda klarade det så det var inget roligt
Vi gick vidare. Sedan gick vi upp till kärnan, där satt vi bara för att det var skugga.
Om man fick en bit ifrån så bar där en konstig krappa. Kevin sa att där brukar stå tält där nere. När vi kom ner så låt där en massa saker gömda under en presenning(stav) å man såg att där stått tält mittemot.
Vi gick ner å sedan åt vänster. Vi gick dit där det var massa barn karuseller å lade oss på gräset. Vi låg där i 20 minuter. Sedan gick vi in på knutan, Kevin å Jonte åt McDonalds å jag åt en glass.
Bör vi var klara stativ oss utan för å väntade på Maria. 10 minuter senare kom Maria å hennes vänner. Var jätte glad å skrek: EEMELIIIE?!
Kevin å Jonte ville hem, så jag åkte med dom. Vi fick vänta på tåget 20 minuter.
Vi satte os dör det var sex platsen. Jonte lade sig över tre, Kevin satt på en å jag hade mitt hue på hans bröst å min ben på två platser.
Det kom ingen som tog biljetter.
När vi var i Bjuv gick jag. Kevin hem till han medansvar Jonte väntade på stationen. Kevin tog deras cyklar. Å jag cyklade på min.
Jonte drog sedan hem till sig, jag å Kevin till mej. Vi skulle vara ta bad kläder.
När vi kom tillbaka till Kevin satt Jonte redan där å väntade.
Vi badade ett tag. Kevin började frysa. Jag å han lade oss på en luftmadrass.
Vi började ta in alla saker, lade på bubbelplasten på poolen.
Jonte skulle hem åtta så han drog när vi var klara.
Jag gick å klädde om å sminka mej.
Sedan cyklade vi hem till mej.
När vi var hos mej rullade vi ner gardinerna, stängde dörren å satte på fläkten å starade Scary movie 3 på min dator. Vi såg på filmen till min dator dog. Sedan kom mamma pappa å Frida hem. Så drog vi ut. Vi träffade Jenniefer å gick hem till henne.
När Henriette kom hem tjatade hon som vanligt om att jag skulle blogga.
Har inga bilder sedan igår..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Sjöberg - 28 juli 2014 21:31


Haj halloj! Min moster tjataräpå mej om att blogga. Så här kommer ett inlägg. Idag spelade jag en cup i Ängelholm. Ängelholm outdoor heter den. Laget jag spelar i ett lag som heter röa hossor. Vi vann två, spelade lika en (fast förlorade på str...

Av Emelie Sjöberg - 16 juli 2014 16:26

Tjabba tjena! Jag å Robin är hemma hos honom å vi har precis kollat klart Alvin å gänget. Den gick på ettan. Dagens planer: Packa om in för Eksjö Köpa kex äta ...

Av Emelie Sjöberg - 15 juli 2014 13:03

Jag å Robinvaknade för typ tio sen! Så otroligt skönt att kunna sova så länge! Inga planer för idag, tror jag! Kommer kanske ett litet inlägg senare! ...

Av Emelie Sjöberg - 14 juli 2014 23:11

Litet inlägg bara för att ska faktiskt försöka få till lita såna här då å då. Jag å Robin ska se Harry Potter och de viset sten. Jag kommer inte ihåg den efter som att vi såg den 22 november. Vi blev tillsammans den dagen under den filmen. Hihi....

Av Emelie Sjöberg - 13 juli 2014 16:42

Hejsan, jag har fått nya målvaktskläder, igen..  Sen så har jag (mamma å pappa) köpt lite nya kläder till mej å Frida..   börjar mä min saker:   Gina 49 kr storlek m   Gina 149 kr storlek 36       Stadium 50 kr storlek s   ...

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards