emelielina

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Emelie Sjöberg - 18 juli 2013 22:47

Hej hallå tre dagar att snabbt berätta om nu.
Första dagen. hade jag varit i råbocka med min moster hälsat på min mormor på sommarsol å ätit glass. på kvällen var jag å min syster med Oliver, Robin, Robin å Filip å några fler.
Dom alla ville tälta. Deras problem var att ingen hade tält.
Jag å Frida skrattade bara åt dom.
Robin fick en liten snille blixt å tyckte att jag å Frida skulle vara med. Han tycker om henne.
Jag å Frida tittade på varandra..
Så blev det vi alla tältade vid mej.
Killarna hämtade sina saker. När dom kom tillbaka hem till oss stod vi å spelade badminton.
Alla testade på det.
Frida, Robin å Filip snackade om vilka platsen vi skulle sova på.
Robin sa 00:orna i ett tält å 01:orna i det andra.
Sedan gick vi å satte upp tälten.
När vi pratade om vilka platsen inne i tältet skrev Robin tjejerna i mitten. Ingen brydde sig. Så det blev det.
Jag sov med Robin S å Oliver. Frida sov med Robin FI å Filip.
Perfekt.
Natten var otroligt kul. Dom i det andra tältet somna först.

Dag två
Vi vaknade på morgonen killarna skulle till Höganäs. Å Jonna skulle komma till Bjuv. Äntligen. Hade saknat henne så grymt mycket. Vi cyklade runt lite överallt till Hyllinge fram å tillbaka i Bjuv. Vi var i Tivoliparken åt godis. Jag cyklade å föll. Jonna cykla in i en grind(hon skadads inte i alla fall)
Hon sov hos mej vilket inte var planerat. Vi cyklade mest så det är inte så mycket att berätta om den dagen!

Dag tre DANMARK
Jonna sov hos mej å skulle följa med mej å min familj till Danmark. Vi tog tåget in till Helsingborg. Där möte vi upp min moster. Sedan tor vi båten över till Helsingör. I Helsingör gick vi runt, handlade. Åt Jordgubbar, korv å glass. Det var jätte kul där.
När vi var hemma igen cyklade vi ut å träffade kompisar. Tio i åtta tog vi bussen till Kågeröd. Å nu ligger vi har å gör ingenting..

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards