emelielina

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Emelie Sjöberg - 3 juli 2013 23:22

hejsan nu har jag två dagar att berätta om. 

Igår var jag en stunde med Isabella å Elliot. typ en timme eller något. sedan bestämde jag å Jenniefer att vi skulle tälta. 

jag cyklade hem, hon ringde å fråga om jag ville till Klippan. vi åkte till Klippan, i Klippan träffade vi massor av folk. två killaar jag inte kände/känner möte upp oss dom hade cyklar med sig. jenniefer å jag tog en å dom den andra. 

v cyklade ner till en pizzeria, där alla andra satt å åt. Sedan gick vi alla ner till torget. där satt vi bara några timmar, jag å jenniefer höll på att missa bussen. eller i alla fall enligt henne, vi skulle 'aldrig' hinna med den. men det gjorde vi   

När vi väntade på bussen så kom min moster förbi. hon jobbade. vi snackade med henne några få minuter. hon fortsatte vidare. Vår buss kom, vi fick byta till tåg i Åstorp för bussen var bara en ersättnings buss. 

Vi cyklade hem till henne åt glass. sedan packade hon. näär vi kom hem till mej satte vi upp tältet.. 

Vi träffade André, Sebbe å Oliver. vi cyklade runder lite. träffade fler folk.. Jenniefer lyckades ta sönder hennes mobil när vi var i Sebbes gata.

Sedan följde vi André hem. När vi kom hem åt vi vatten melon. 

Gick ut i tältet.. 

Vi kom hem sen å tog lite jordgubbar å följde med frida hen till Jenniefer å henriette för att hämta hennes cykel. 

efter det satt vi bara i tältet å spela. jag hörde att mamma å pappa var ute i trädgården å lyssna så att vi var kvar.. för vi hade tagit en cykel tur som vi egentligen inte fick.

resten av natten stannade vi i tältet i alla fall. ingen aning om när vi somnade.. 

vi vaknade av att frida väckte oss. hon skulle ha kalas idag. jag behövde städa, duscha å äta. mormor å hennes asistent kom. frida målade mormors naglar. vi åt lunch å efterätt

väldigt gott. när mormor åkt hem cyklade jag hem till Isabella. vi tramsade som vanligt. sminkade hennes bror. han blev väldigt fin. han såg faktiskt ut som en tjej. hihi.. 

IMORGON FYLLER MIN FINA LILLA SYSTER ÅR HON BLIR STOR    

   

   

 

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards