emelielina

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Emelie Sjöberg - 28 juni 2014 11:51

Hejsan!
I torsdags åkte jag å Robin in till Väla för stt hälsa på mormor. Vi kunde inte vara där så länge för Robin skulle träna. Det var trevligt i alla fall.

Igår var jag i hyllinge å köpte glass å mat.
Vi gick ner till dammen å satte oss på en brygga å åt. När vi käkat klart fick vi ett varv runt dammen å snackade. Vi gick tillbaka till familia å jag köpte en tröja (ingen bild). Efter det gick bussen.

När jag kom hem kom Frida, Matilda, Sebbe å André? Dom kallade på mej å jag gick ut till dom. André å Sebbe vill snacka. Jag fick dit det ändå dom vill var att fråga om mej å Robin å sa att det var längesen vi sågs.

Dom drog å åt (skönt). Jag, Frida å Matilda cyklade hem till Engla å lekt mä hennes hamster. Jätte kul.
Orkar inte berätta mer om dagen hade super kul i alla fall.

Idag ska jag fira midsommar igen mä Robins släkt igen.

Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards