emelielina

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Emelie Sjöberg - 1 juni 2014 15:27

Hajsan!
Jag sov hos Robin inatt. Jätte mysigt.
Igårkväll var våra grannar hos oss. Så jag å Robin lekte mä Ebba (5 år). Vi kollade gladiatorerna å sen busa vi mä henne. Jätte kul å jätte gulligt.
Ebba stannade kvar när hennes föräldrar gått hem. Vi lekte lite till å åt jordgubbar mä glass. Sen nör vi var trötta på henne lämnade vi hemma. Marcus hämtade oss. Vi åkte hem till Robin för att se den sista Harry Potter. Jag misstänkte hur den skulle sluta. Den slutade så men det var ett helt otroligt slut. Jag kunde aldrig tänka mej det.
Det var helt konstigt.
Jag var väldigt negativ när Robin tvingade mej att se alla mä honom. Men jag är faktiskt väldigt glad över att jag sätt dom.
Riktigt bra. Jag rekommenderar er att se dom!!

Vi följde mä Ola till maxi å handlade. Det tog inte så lång tid. När vi kom tillbaka så käkade jag passionsfrukt. Sen kastade jag å Robin pil. Han van 9-7 i matcher jag har aldrig kastat pil tror jag så rätt nöjd ändå. nu ser vi på Hif.
Helene kommer hem om en timme kanske å sen ska vi nog käka hamburgare. Siv kommer osså. Jag vet om jag ska äta men tror nog det....


Presentation


Born to die

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards